Care to Change Zeist

— Wij zoeken graag samen met je uit wat jou helpt

Bezoekadres:

Laan van Beek en Royen 1A
3701 AH Zeist

Bereikbaarheid:

Wij zijn gevestigd in een gebouw welke te herkennen is aan de ronde vorm. Rondom het gebouw zijn diverse parkeerplaatsen beschikbaar, hier geldt betaald parkeren. De locatie is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer; bushalte Zeist Het Rond is de meest nabijgelegen bushalte.

SGGZ

Aannamebeleid:

Je kunt je aanmelden bij locatie Zeist als je een restitutiepolis of een polis van Achmea of VGZ of van één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis, IZA, IZZ, UMC, United Consumers, Univé, Zekur en Zorgzaam) hebt.

Voor cliënten met een natura- of budgetpolis of een polis van Zorg en Zekerheid, geldt een aannamestop.

Wachttijden:

Er bestaan drie verschillende soorten wachttijden.

 

  1. De screeningswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen aanmelding via de website en het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
    De screeningswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 3 weken.
  2. De aanmeldingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het eerste intakegesprek met je zorgcoördinator en casemanager. 
    De aanmeldingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 4-8 weken.
  3. De behandelingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het eerste intakegesprek en het begin van je behandeling.
    De behandelingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 4-16 weken.

GBGGZ

Aannamebeleid:

Je kunt je aanmelden bij locatie Zeist als je een restitutiepolis, naturapolis, budgetpolis of een polis van Achmea of VGZ of van één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis, IZA, IZZ, UMC, United Consumers, Univé, Zekur en Zorgzaam) hebt.

Voor cliënten met een polis van Zorg en Zekerheid, geldt een aannamestop.

Wachttijden:

Er bestaan drie verschillende soorten wachttijden.

 

  1. De screeningswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen aanmelding via de website en het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
    De screeningswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 3 weken.
  2. De aanmeldingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het intakegesprek met je behandelaar. 
    De aanmeldingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 2-4 weken.
  3. De behandelingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het intakegesprek en het begin van je behandeling.
    De behandelingswachttijd voor basisteam Zeist bedraagt: 2-4 weken.

Bovengenoemde wachttijden gelden onder voorwaarde dat de gestelde indicatie voor GBGGZ of SGGZ bij aanmelding en verwijzing correct is.

“Het eerste gesprek voor therapie op individuele basis gaf een klik met de behandelaar. Met haar ben ik aan de slag gegaan en het verbaasde me hoe snel ik open kon praten. ”

— Anoniem

Vacatures Care to Change Zeist

Kijk voor ons actuele vacatureoverzicht op onze Werken bij pagina

Wie zijn wij?