Care to Change Online

— Wij zoeken graag samen met je uit wat jou helpt

Je kunt je ook aanmelden voor een online GBGGZ-behandeling. Je volgt jouw behandeling dan deels of geheel via beeldbellen.

Aannamebeleid:

Je kunt je aanmelden bij locatie Online als je een restitutiepolis, naturapolis, budgetpolis of een polis van Achmea of VGZ of van één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis, IZA, IZZ, UMC, United Consumers, Univé, Zekur en Zorgzaam) hebt.

Voor cliënten met een polis van Zorg en Zekerheid, geldt een aannamestop.

Wachttijden:

Er bestaan drie verschillende soorten wachttijden.

  1. De screeningswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen aanmelding via de website en het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
    De screeningswachttijd voor basisteam Online bedraagt: 3 weken.
  2. De aanmeldingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het intakegesprek met je behandelaar.
    De aanmeldingswachttijd voor basisteam Online bedraagt: 3 weken.
  3. De behandelingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het intakegesprek en het begin van je behandeling.
    De behandelingswachttijd voor basisteam Online bedraagt: 2 weken.

Bovengenoemde wachttijden gelden onder voorwaarde dat de gestelde indicatie voor GBGGZ bij aanmelding en verwijzing correct is.

“Het eerste gesprek voor therapie op individuele basis gaf een klik met de behandelaar. Met haar ben ik aan de slag gegaan en het verbaasde me hoe snel ik open kon praten. ”

— Anoniem

Behandelteam van Care to Change Online

Nog geen behandelaren ingevoerd voor deze locatie

Vacatures Care to Change Online

Kijk voor ons actuele vacatureoverzicht op onze Werken bij pagina

Wie zijn wij?