Care to Change Online

— Wij zoeken graag samen met je uit wat jou helpt

Mocht je niet in de buurt van één van onze locaties wonen, dan kun je (voor een GBGGZ-behandeling) ervoor kiezen om je behandeling vanuit huis deels of geheel via beeldbellen te doen.

Aannamebeleid:

Je kunt je aanmelden bij ons basisteam Online als je een restitutiepolis of een polis van Achmea of VGZ of van één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis, IZA, IZZ, UMC, United Consumers, Univé, Zekur en Zorgzaam) hebt.

Voor cliënten met een natura- of budgetpolis van een andere zorgverzekeraar of een polis van Zorg en Zekerheid, geldt een aannamestop.

Wachttijden:

Er bestaan twee verschillende soorten wachttijden.

  1. De aanmeldingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het intakegesprek met je behandelaar. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
    De aanmeldingswachttijd voor basisteam Online bedraagt: 3 weken.
  2. De behandelingswachttijd:
    Dat is de wachttijd tussen het intakegesprek en het begin van je behandeling.
    De behandelingswachttijd voor basisteam Online bedraagt: 2 weken.

“Het eerste gesprek voor therapie op individuele basis gaf een klik met de behandelaar. Met haar ben ik aan de slag gegaan en het verbaasde me hoe snel ik open kon praten. ”

— Anoniem

Behandelteam van Care to Change Online

Nog geen behandelaren ingevoerd voor deze locatie

Vacatures Care to Change Online

Kijk voor ons actuele vacatureoverzicht op onze Werken bij pagina

Wie zijn wij?