Care to Change Hilversum Seinstraat
— Wij zoeken graag samen met je uit wat jou helpt
Bezoekadres:
Seinstraat 16
1223 DA Hilversum
Bereikbaarheid:
Wij zijn in het Oriongebouw gevestigd. Dit is een gezamenlijk kantoorgebouw. Rondom het gebouw is voldoende parkeergelegenheid en bij de hoofdingang zijn twee invalidenparkeerplaatsen. Hier geldt betaald parkeren. De locatie is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer; bushalte Winkelcentrum Seinhorst is de meest nabijgelegen bushalte.
SGGZ
Aannamebeleid:
Je kunt je aanmelden bij locatie Hilversum Seinstraat als je een restitutiepolis of een polis van Achmea of van één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis) hebt.
Voor cliënten met een natura- of budgetpolis van een andere zorgverzekeraar of een polis van Zorg en Zekerheid, geldt een aannamestop.
Wachttijden:
Er bestaan drie verschillende soorten wachttijden.
- De screeningswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen aanmelding via de website en het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
De screeningswachttijd voor basisteam Hilversum Seinstraat bedraagt: 3 weken. - De aanmeldingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het eerste intakegesprek met je zorgcoördinator en casemanager.
De aanmeldingswachttijd voor basisteam Hilversum Seinstraat bedraagt: 1 weken. - De behandelingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het eerste intakegesprek en het begin van je behandeling.
De behandelingswachttijd voor basisteam Hilversum Seinstraat bedraagt: 4 weken.
GBGGZ
Aannamebeleid:
Je kunt je aanmelden bij locatie Hilversum Seinstraat als je een restitutiepolis, naturapolis, budgetpolis of een polis van Achmea of VGZ of van één van de onderliggende labels (De Friesland, FBTO, Interpolis, De Christelijke Zorgverzekeraar, ZieZo, Zilveren Kruis, IZA, IZZ, UMC, United Consumers, Univé, Zekur en Zorgzaam) hebt.
Voor cliënten met een polis van Zorg en Zekerheid, geldt een aannamestop.
Wachttijden:
Er bestaan drie verschillende soorten wachttijden.
- De screeningswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen aanmelding via de website en het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners. Het telefonische gesprek vindt pas plaats na ontvangst van jouw aanmelding op de website en een geldige verwijsbrief.
De screeningswachttijd voor basisteam Hilversum Seinstraat bedraagt: 3 weken. - De aanmeldingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het telefonische gesprek met een van onze telefonische screeners en het intakegesprek met je behandelaar.
De aanmeldingswachttijd voor basisteam Hilversum Seinstraat bedraagt: 9-12 weken. - De behandelingswachttijd:
Dat is de wachttijd tussen het intakegesprek en het begin van je behandeling.
De behandelingswachttijd voor basisteam Hilversum Seinstraat bedraagt: 1-3 weken.
Bovengenoemde wachttijden gelden onder voorwaarde dat de gestelde indicatie voor GBGGZ of SGGZ bij aanmelding en verwijzing correct is.